Pozycjonowanie stron na rynek lokalny, czy warto?

jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzaj

Pozycjonowanie stron na rynek lokalny, czy warto? pozycjonowanie zgierz
Odpowiednia agencja pozycjonowania to podstawa dla dobrego rezultatu. Jak zdecydować się na dobre , tak aby nasza witryna była w dobrych rękach?

SEF

SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.

Przykład:

przed optymalizacją:
http://przyklad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1:wiadomosci&catid=1:boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym&Itemid=32

po zastosowaniu SEF:
http://przyklad.pl/wiadomosci/zagranica/1-boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym

Jak wynika z powyższego przykładu zaletą SEF jest obok większej przejrzystości, często także krótszy adres internetowy4.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Reklamowanie się w sieci

Kwestia reklamy i promocji w Internecie ma już swoje lata- dzisiaj ciężko wyobrazić sobie poważny biznes bez odpowiednich środków tego typu promocji. Nie można powiedzieć, że jest to niezbędne, ale jednak źle się patrzy na firmy, które się nie promują w sieci.

Im szersze działania w takiej internetowej promocji marki tym większa będzie nasza sprzedaż, proste zasady działania marketingowego działają również w Internecie. Źle prowadzona kampania przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego i przyniesie spore straty.

Reklama w Internecie rządzi się takimi samymi prawami jak ta analogowa- zwykła- reklama.


Cytat z Wikipedii o marketingu w wyszukiwarkach

SEM ? Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach ? ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza ?Search Engine Optimization? ? w Polsce bardzo często używa się terminu ?pozycjonowanie?, a PPC ?Pay Per Click?, czyli płatne za kliknięcie w link

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_w_wyszukiwarkach_internetowych



© 2019 http://biznesowe.waw.pl/