Sposoby na promocję lokalnego biznesu

bią wrażenie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast.

Sposoby na promocję lokalnego biznesu

Wykonywanie reklam mobilnych

Wykonywaniem reklam mobilnych zajmują się dobrze wykształceni reklamodawcy. Są oni bowiem w stanie skutecznie określić, jakiego rodzaju reklamy zrobią wrażenie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast.

Wobec tego przygotowywanie reklam mobilnych bywa bardzo trudnym i odpowiedzialnym zadaniem, chociaż dla niektórych osób jest ono naprawdę pasjonujące i ciekawe. W takim razie osoby zamawiające wykonanie reklamy mobilnej mogą liczyć na otrzymanie dobrej jakości planu wykonania takiej reklamy, a potem cieszyć z nowocześnie wyglądającej i rzucającej się w oczy reklamy. Jest to dla nich na pewno bardzo ważne.


Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Reklama , krótka definicja z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama



© 2019 http://biznesowe.waw.pl/